Retur

Conditii retur:

Returnarea produselor ce întrunesc condițiile de retur se poate face după ce ați constatat o defecțiune a produsului precomandat sau fără o motivație anume, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform OUG 34/2014.

Returneaza integral comanda ta

În cazul în care clientul returnează toată comanda, SYROCARE va returna contravaloarea produselor precomandate și a costului de transport pentru expedierea comenzii, iar costul de transport pentru returul produselor către SYROCARE va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client.

Returneaza produse din comanda ta

În cazul în care clientul dorește retur PARȚIAL al unei comenzi, adică numai a unor produse din comandă, nu a comenzii integrale, SYROCARE va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentu expediție. Și în cazul acesta taxa de transport
pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client.

SYROCARE va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 zile de la data recepționării bunurilor. Returnarea sumei se efectuează prin transfer bancar a sumei aferente in contul clientului pe baza formularului electronic de retur transmis acestuia in urma declararii intentiei de retur.

Produsele ce urmează a fi returnate trebuie să fie însoțite de documentul fiscal de achiziție.

Ca atare, consumatorul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate și plătite prin site, să notifice în scris SYROCARE înregistrând cererea de retur in care sa informeze asupra deciziei sale de a renunța la produsele comandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume.

SC VELVET VISION SRL are obligația să returneze în termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, dacă acestea au fost achitate, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.
*Consumatorul nu poate denunța unilateral (nu poate returna), în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu: produse cosmetice desigilate,
testate) sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: hrană bebeluși (lapte, piureuri, sucuri, etc.), produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea (de exemplu: pompe san, protecții mameloane, irigatoare, biberoane, suzete, tetine, cănuțe bebe, jucării dentiție, chiloți de unică folosință, bustiere, sutiene, termometre rectale, nebulizatoare, aspiratoare nazale, centuri postnatale, scutece, periute de dinti, rezerve de
periute de dinti, produse de igiena intima, etc.).

Diminuarea valorii bunurilor returnate conform OUG NR 34/2014 Art. 14, Alin. 3 Consumatorului i se oferă dreptul de a se retrage (dreptul de retur; exceptie facand cazurile de mai sus) în cazul achizițiilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat, tocmai pentru că nu are posibilitatea de a vedea produsele înainte de încheierea contractului, din același motiv i se permite să testeze și să verifice produsele pe care le-a cumpărat în măsură în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora.

Astfel, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora, consumatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze la fel cum i
s-ar permite într-un magazin fizic. În cazul produselor electronice, electrocasnice acestea pot fi probate prin pornirea și oprirea acestora și nu prin
folosirea în scopul pentru care au fost produse. Așadar, în timpul perioadei de retragere de 14 zile, consumatorul trebuia să manipuleze și să inspecteze produsele cu grija necesară.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produsului care rezultă din manipularea necorespunzatoare a acestuia, alta decât cea necesară pentru determinarea naturii, calității și funcționarii produsului.

Acțiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt următoarele:
•folosirea aparatelor electronice și electrocasnice în orice alt mod decât  estarea prin pornirea și oprirea aparatului;
•ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
•ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
•zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanțe externe;
•desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului;
•desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice, de curățenie, a produselor pentru copii și nou-născuți, sau a lenjeriei intime.

Garanția produselor

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie de conformitate conform legii 449/2003.
Pentru toate produsele care beneficiaza de garantie (produsele de folosinta indelungata) veti primi certificat de garantie la livrarea produsului. Certificatul de garantie, imprimat pe hartie, va insoti produsul in momentul livrarii sau va fi generat pe orice alt suport durabil si poate fi trimis cumparatorului pe adresa de email.

Certificatul de garantie contine elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalitatile de asigurare a garanţiei – intreţinere, reparare, inlocuire si termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea si adresa vânzătorului şi ale unităţilor specializate de service carevor asigura reparatia produsului.

In cazul in care un produs pe care l-ati achizionat de la noi prezinta defectiuni in timpul garantiei comerciale va rugam sa ne informati despre aceasta situatie la adresa de email contact@syrocare.ro In urma primirii informarii  dumneavoastra noi va vom contacta pentru a stabili modul de remediere a situatiei reclamate.